Antonio Raíllo:
Valoració del partit: “Cal donar mèrit a aquest punt. Crec que ens podríem haver anat amb tots tres si haguéssim sabut controlar aquesta empenta després del nostre gol, o si haguéssim aprofitat les oportunitats de l'1-2. Cal donar-li molt de mèrit, però també buscar la millora”.
L'evolució dels darrers partits: “Jo crec que la nostra essència és la d'un equip lluitador, molt solidari. Crec que per moments ens va faltar, sobretot a l'inici de la segona volta, era un equip que no es desplegava tant com estava acostumat. Crec que a tots ens va quedar clar que havíem de tornar a aquesta essència”.
La possibilitat d'haver guanyat: “L'Athletic, al final, genera molta ocasió al camp. Crec que a nosaltres pràcticament no ens han generat o ens han generat poc. Té molt de mèrit nostre pel tema defensiu, per l'equip en general, molt solidari. Quan ens posem la granota de feina som un equip molt complicat. Jo crec que si seguim aquesta línia, d'equip compacte, dur i que lluita, sempre tenim oportunitats”.
Sobre el gol: “Una jugada entrenada, la vam assajar tota la setmana, que busquéssim el primer pal. La pilota de Sergi és molt bona, i quan va amb aquesta tensió, només hem de rematar amb tot”.
Samu Costa:
Sumar un punt: “És un punt una mica amarg, crec que podríem haver guanyat el partit. Si ho hagués ficat hauríem guanyat el partit, però ho vaig fallar. He d'entrenar-me més, seguir, jo i l'equip. Però, molt orgullós, és un equip molt difícil. Sumem cinc partits. Orgullós de l'equip, encara que cal continuar humils, encara tenim una altra guerra la pròxima jornada”.
Valoració del partit: “Més que partidàs, crec que hem jugat com a animals. Tornem, tornem a ser l'equip d'abans: competitius i treballadors”.
Jagoba Arrasate:
Valoració del partit: Content, sobretot amb el sacrifici que ha fet l'equip, que ha fet un bon partit. Hem hagut de patir al final, però quan fas una gran feina i tens una recompensa d'un punt pots estar content. Si comencem a matisar, és una pena que ens facin aquest gol tan seguit, perdre l'ocasió de Samu. És veritat que al final ens han estret i hem hagut de patir, però bé. Un punt més, a veure si dissabte aconseguim una victòria, si fos així arribaríem a l'aturada amb 40 punts que és el que volem”.
La possible victòria: ”Crec que empatar aquí és un bon resultat sempre, per al Mallorca. Una altra cosa és que, quan et poses al davant, tens aquesta sensació que pots guanyar, o falles l'ocasió, com la de Samu. Però és veritat que ens han pressionat molt al final, hem hagut de patir. Cal donar per bo el punt, recuperar-se d'aquest esforç i pensar dissabte amb la nostra gent”.
La ratxa de gols a pilota aturada: “És una arma que hem d'explotar. Ha estat un córner, crec que molt ben executat per Sergi Darder. I després Raíllo que ha entrat amb tot. En necessitem situacions i avui ens ha valgut per sumar un punt”.
Els 37 punts actuals: “Crec que estan bé, però quan queda un partit per a l'aturada, tots ens en volem anar amb bones sensacions, una victòria. Crec que anar-nos-en amb 40 seria la llet”.
José Manuel Copete:
Sumar un punt: “Crec que puntuar en aquest tipus de camp és important continuar sumant. Aquí puntuar és difícil, crec que l'equip se'n va content. Tot i que ens hem avançat al marcador, fer-ho aquí és força difícil. Crec que en línies generals l'empat és just”.
L'empat: “No se sap mai, però potser si haguéssim aguantat una mica més, potser ens hauríem emportat els 3 punts. Però bé, crec que l'Athletic també ha empès, d'ajuda molt de la seva afició. Ha aprofitat una de les poques, crec, badades que hem tingut en línia defensiva. Crec que un punt és just, cal continuar treballant, i intentar fer-ho bé el pròxim capdesetmana: treure els 3 punts amb la nostra afició”.
La unió defensiva de l'equip: “És complicat, havíem plantejat un partit una mica així, tal com s'ha donat: fer-nos forts, estar junts i aprofitar les ocasions que tindríem, que sabíem que no serien moltes. Crec que el partit, en trets generals, s'ha donat així, crec que l'empat és just i cal seguir”.
La ratxa de punts: “Crec que tornem a la línia que havíem tingut en aquesta primera volta. Al final tots els equips passen per sots, és normal. Les temporades són molt llargues i això pot passar. Veiem que hi ha molts equips en posicions amb pocs punts de diferència, això diu de la igualtat de la lliga. Al final els errors penalitzen molt, cal estar preparats i anar amb tota la setmana que ve. Crec que és moment d'estar junts, que l'afició ens doni suport, ens ajuden molt quan venen. Hem d'estrènyer i segur que així serà més fàcil guanyar”.