Alfonso Díaz: “La temàtica i els espectacles dels ‘dimonis’ ens acompanyaran durant tota la temporada”
El CEO de Negoci del RCD Mallorca ha estat l'amfitrió en la visita dels mitjans de comunicació a les instal·lacions del reformat Estadi Mallorca Son Moix
El CEO de Negoci del RCD Mallorca, Alfonso Díaz, ha guiat als periodistes de mitjans locals, autonòmics i nacionals per les instal·lacions del club. Concretament, del reformat Estadi Mallorca Son Moix.
Els membres de la premsa han pogut conèixer les oficines del club, la sala de trofeus, les innovadores zones hospitality, el renovat túnel per on els jugadors accedeixen al terreny de joc i el lloc més sagrat en un equip de futbol: el vestuari.
La visita també ha inclòs la nova zona nord, on està situat el restaurant Presuntuoso. "És la joia de la corona, amb vista a l'estadi i a la Serra de Tramuntana. És una gran experiència per a viure. Sempre hi haurà esdeveniments diferents en cada partit, amb elegància i respecte, acompanyat amb molt bon menjar", ha assenyalat Alfonso Díaz.
El CEO de Negoci del club també ha confirmat que l'espectacle previ al duel contra l'FC Barcelona no va ser cosa d'un dia: "La temàtica dels 'dimonis' ens acompanyarà en tots els partits de casa durant tota la temporada. Volem acostar la cultura, tradició i identitat de l'illa a tothom. Anirem veient a representants de cada poble de Mallorca".
"La base de tot el projecte ha estat pensar en l'afició. Tothom pot trobar el seu lloc"
Sobre la reforma de l'estadi, Díaz ha confirmat que hauria de completar-se el mes de gener de 2024, una vegada s'hagi finalitzat amb les obres de la zona sud. Aquest fons, igual que el ja renovat Fons Nord, disposarà d'un pàrquing interior cobert.
La idea, tal com ha assegurat Alfonso Díaz, és que no tan sols sigui un estadi de futbol, sinó que pugui albergar concerts i un altre tipus d'esdeveniments, aprofitar l'espai per a la ciutat i impulsar la cultura.
Els periodistes que han acudit al tour, a més d'haver gaudit d'un berenar informal, han pogut comprovar la proximitat de l'afició i el terreny de joc: "Hem millorat l'atmosfera i acostat al públic a l'acció. El Fons Nord està gairebé 40 metres més a prop. Els jugadors senten com la gent rugeix. La base de tot el projecte ha estat pensar en l'afició. També hem afegit les zones hospitality. Tothom pot trobar el seu lloc".