La marca RCD Mallorca continua cotitzant a l'alça malgrat el difícil context que es viu a nivell global per la crisi generada per la Covid-19. Mostra d'això són les últimes dades sobre el retorn econòmic que generen les xarxes socials del club. En l'últim trimestre de 2020 el club ha aconseguit una valoració de gairebé 1’5 milions d'euros en les seves xarxes socials. Aquesta xifra representa un increment del 177% respecte al mateix trimestre de l'exercici anterior. És a dir, en només un any, el valor potencial de les xarxes socials del club ha passat de ser de mig milió d'euros a gairebé 1’5 milions. Només el mes d'abril, en ple confinament per la crisi del coronavirus, la valoració aconseguida supera els 270.000 euros.
Malgrat haver ascendit a Primera Divisió al juny de l'any passat, el RCD Mallorca ha arribat a ocupar recentment la setena posició en el rànking d'equips amb més interaccions en xarxes socials. Només el mes passat es varen obtenir més d'1.350.000 interaccions. Una dada que posa en valor a les empreses que varen confiar en el projecte del RCD Mallorca per a associar la seva marca a la nostra. En aquest sentit, Betfred, principal sponsor en les nostres camisetes, en un mes va aconseguir un retorn valorat en més de 50.000 euros. D'altra banda, un altre dels nostres principals partners, OKCars, va rebre un retorn valorat en més de 25.000 euros en un sol mes, segons les xifres recollides per l'eina Blinkfire.
Durant el període de confinament, el club ha posat en marxa tot tipus d'iniciatives audiovisuals per a continuar donant més visibilitat que mai als seus patrocinadors. Unes iniciatives que han tengut una gran resposta en tots els nostres canals oficials, com per exemple la secció ‘El partit vintage’, que recorda partits mítics del nostre club, i que ha reportat al seu patrocinador Betfred, un retorn econòmic valorat en més de 35.000 euros. En el cas de Roc Hotels, que ha patrocinat la secció ‘Onze Històric’ on els seguidors del club trien als millors jugadors de la nostra història, ha generat per a la cadena hotelera un retorn econòmic valorat en 21.000 euros. Per a la marca esportiva Umbro, que ens vesteix des de fa diverses temporades, la xifra seria de 19.000 euros.
L'objectiu del club és que totes les marques que varen apostar en el seu moment pel RCD Mallorca continuïn tenint una gran repercussió mediàtica en aquests moments complexos que vivim.