El RCD Mallorca ha presentat la renovació de marca en un acte celebrat a l’Estadi Mallorca Son Moix aquest dimecres 13 de novembre. L’esdeveniment ha estat una ocasió especial per mostrar oficialment la renovada identitat del club, un projecte que busca projectar el Mallorca cap al futur sense perdre les seves arrels i l’essència mallorquina.
L’acte ha començat a les 19:30 amb una càlida benvinguda als assistents. La directora de Màrqueting, Vanessa Feo, ha explicat detalladament el projecte de marca del club i, posteriorment, el president del RCD Mallorca, Andy Kohlberg, i el CEO de Negoci, Alfonso Díaz, han fet dos discursos de benvinguda per iniciar a l’acte.
A les 20:00, s’ha llegit el manifest, en què han participat figures representatives de diversos àmbits com Francisco Soler, capità de l’equip a la Copa del Rei 2003; Abdón Prats, actual capità del Mallorca; el piragüista olímpic Joan Toni Moreno, la nedadora Melani Costa, el tennista Carlos Moyà, el reconegut xef Santi Taura, l’artista René Makela, Pau Ferrari, jugador del futbol base; Pep Álvarez, vocalista i guitarrista d’Anegats; Jaume Anglada, músic; i Auba Pérez i Marta Horrach, abonades del club. Aquesta selecció de participants reflecteix l’ampli impacte del RCD Mallorca en la societat i la connexió amb la cultura i l’esport balear.
L’esdeveniment ha comptat amb la presència d’autoritats, representants del Consell de Mallorca i del Govern de les Illes Balears, juntament amb membres de l’exèrcit.
Després de la presentació de la marca, s’ha projectat un vídeo que ha il·lustrat la seva renovada imatge, que ha posat la pell de gallina a tots els convidats.