El CEO de Negoci Alfonso Díaz, i el Director de Futbol, Pablo Ortells han comparegut en roda de premsa per a valorar el tancament del mercat de fitxatges. El club ha incorporat un total de 10 futbolistes per a la seva primera plantilla en el retorn de l'equip a Primera Divisió. En aquest sentit, el Director de Futbol Pablo Ortells ha assegurat que "estam contents amb el resultat del mercat. Ha estat un estiu llarg i mogut però estam molt contents. S'ha augmentat el nivell de la plantilla i la competitivitat de l'equip. Crec que tenim un equip per a lluitar dia a dia per la permanència a Primera Divisió".
Pablo Ortells també s'ha alegrat que jugadors joves i amb molta projecció i qualitat com Take Kubo, Kang-in Lee o Fer Niño, s'hagin decantat pel projecte esportiu del RCD Mallorca. "Els fitxatges vénen a un projecte seriós, a un club competitiu que vol anar cap amunt. Si aquests jugadors han volgut venir aquí serà perquè també ens veuen així des de fora".
Ortells també ha reconegut que la pandèmia ha continuat marcant el mercat de fitxatges, amb operacions menys importants per a La Liga. "Els dos últims mercats han estat molt diferents, amb molta cautela i amb operacions més lentes. S'ha centrat tot més en les cessions i en els intercanvis de jugadors. Estam en una època difícil en la qual hem de ser més austers. Fins i tot els clubs més grans no han fet grans desemborsaments".
Per part seva, el CEO de Negoci Alfonso Díaz també ha valorat algunes qüestions de l'actualitat del club. A preguntes dels periodistes, Díaz ha reconegut que el club està fent feina en la millora de l'estadi i en el projecte d'eliminar les pistes d'atletisme. "Volem acostar el camp a la graderia i estam treballant en això. Tenim diverses opcions sobre la taula i ens agradaria començar la temporada que ve amb el projecte en marxa. Duim més d'un any amb converses amb el batle de Palma i estam treballant en un pla general per a millorar l'estadi, per a millorar l'experiència de l'usuari".
Alfonso Díaz també ha valorat la decisió del Govern de permetre l'augment de l'aforament en els estadis de fins a un 60%. "Estam en contacte amb el Govern per a tractar l'augment de l'aforament disponible de l'estadi. Avui dia, el Govern només autoritza augmentar-ho fins al 50%, però disposam de més dies de marge per a veure si la situació continua millorant i pot entrar més gent. Necessitam a la nostra afició i volem comptar amb el màxim de persones possibles".
El CEO de Negoci també ha analitzat l'acord de La Liga i el CVC, que suposa una injecció important d'inversió per als clubs. "L'acord és beneficiós per a nosaltres i per a La Liga. És cert que serem un dels clubs que percebi menys doblers, perquè s'han tingut en compte els últims set anys, en els quals hem estat un any fora del futbol professional i la majoria a Segona. Però hem de ser solidaris i pensar com a grup. Si a La Liga li va bé, als clubs ens anirà bé. En aquests moments complicats, hem de lluitar perquè el valor de competició i dels drets de televisió es mantinguin". Un dels aspectes més importants de l'acord amb CVC va destinat a la millora de les estructures dels clubs i del seu procés d'internalització. Un aspecte que el club fa temps que està treballant tant des del punt de vista esportiu com en la resta d'àrees. "Serem l'equip amb més presència a Àsia, gràcies a fitxatges com el de Take Kubo i Kang-in Lee. La prioritat és el que aporten a nivell esportiu, però sens dubte també ens aporten molt en el procés d'internacionalització de la nostra marca. Els grans objectius són créixer en dos grans mercats, com són els Estats Units i Àsia".